Sunday, February 17, 2019

etäpäivän tehtävä 18.2.

1. Kirjoita omat tavoitteesi kasvohoitopalvelut -jaksolle. Lue tutkinnon arviointi kriteerit www.opintopolku.fi ja vertaa omia tavoitteita arviointikriteereihin:Mitä pitää harjoitella? Mitä asioita jo osaat?

opiskelija tekee asiakkaalle kasvohoitoja 

Mitä pitää harjoitella?
-keskustellen asiakkaan kanssa kasvohoidon suunnittelua
-ihomuutosten tunnistaminen
-käyttämien tuotteiden vertailua ja valinnan perustelua
-hoitoon soveltuvien laitteiden valinata ja käyttöä
-palvelujen ja tuotteiden myyntiä

Mitä jo osaan?
-asiakkaan ihon kunnon määrittäminen
-kotihoitotuotteiden käytössä ohjaaminen
-asiantuntijalla ohjaaminen tarvittaessa

opiskelija värjää asiakkaan ripsiä sekä kulmakarvoja

Mitä pitää harjoitella?
-kulmakarvojen muoto-opilliset yksityiskohdat
-tuotteiden vertailu ja perustelu


Mitä jo osaan?
-kulmakarvojen suunnitelman mukainen muotoilu
-käyttää kestovärjäykseen ja kulmakarvojen muotoiluun soveltuvia välineitä ja tuotteita oikein ja turvallisesti
-tuki-otteet kulmakarvojen muotoilussa
-työskentely liiketyöajassa

opiskelia noudattaa työ- ja asiakasturvallisuutta

Mitä pitää harjoitella?

-ergonomia työtilanteissa

Mitä jo osaan?
-huolehtia omasta työkyvystä ja terveydestä
-työvälineiden puhdistus
-vasta-aiheiden huomioiminen

2. Tutki laitehoitojen vaikutuksia, hintoja ja hoidon kuvauksia nettisivuilta.

Laitteiden vaikutuksia 
-Aineet imeytyät syvemmälle ihoon. -lumoava.fi, ultaäänikasvohoito

-Ei mekaanista ärsytystä, ei nipistelyä charmingbeauty.fi, ultraäänikasvohoito


-iho tuntoo pehmeämmältä ja kosteammalta, villimimmi.fi, timanttihionta


-kiihdyttää kollageenin tuotantoa suomenesteettisenkirurgianyhdistys.fi, ultraäänihoito


Laitteiden hoitohintoja

-Ultaääni -ihonpuhdistus 79e, villimimmi.fi
-Ultraääni kasvohoidon yhteydessä 28e, villimimmi.fi
-Timanttihionta 70e, villimimmi.fi
-Erikoiskasvohoito 85e (kasvohoito + timantti/ultra), lahella.net
-Mesoterapia 120e, kauneushoitolaiiris.fi
-Valoimpulssihoito kasvoille 50e, kauneushoitolaiiris.fi



No comments:

Post a Comment